söndag 9 februari 2014

Inte som planerat...

Idag, blev det en sådan som inte blev riktigt som jag tänkt mig. Det blev i alla fall 6,5 kilometers promenad vilket var inplanerat. Härligt att komma ut en sväng! Huvudvärken gav sig iväg för en stund. Dessutom blev det en lyckad älgjakt här hemma. Grattis till älgjägarn här!


Kaffegäster kom också på besök och Maja blev galet blyg. Kanske beror det på att mitt lilla hjärta inte är riktigt kry. Ikväll kom febern på besök igen med hela 39,2. Inte precis vad man vill, men hon hann ju gå en hel vecka på förskolan innan hon blev sjuk igen. Man får vara glad för det lilla!


Och så började jag må dåligt också. Huvudvärken får mig att vilja be till porslinsguden emellanåt. Fast vad gör det om hundra år?


Nu tänker jag krypa ned i sängen och förhoppningsvis få några timmars sömn och vakna pigg och kry imorgon, men något jobb blir det inte för det är min tur att vabba denna gång...//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...