måndag 10 februari 2014

I ett hus...

I skogens slut liten förkyld Maja tittar ut. Jag får erkänna att jag kände mig smått knäckt igår när febertermometern stod på 39,2. Det var verkligen en dum idé att skola in Maja på förskolan i Januari känner jag nu.

Det är bra att gilla läget typ. Det hostas, snoras rejält här i huset. Dessutom anar jag att någon kindtand är på G också för det dreglas en hel del också. Febern är fortfarande kvar dock inte så hög vilket är oerhört skönt.

Inatt när hon vaknade till så tror jag knappt Maja hade koll riktigt på vart hon var. Lite halvläskigt kan jag meddela...

Nu hoppas vi på att febern är borta imorgon och att hostan också emigrera omgående liksom den rinnande näsan.

Själv så ska jag faktiskt parkera mig i soffan alldeles strax. Ett avsnitt av Farmen skall avverkas och därefter är det Familjen Annorlunda, precis vad jag behöver efter denna dag. En positiv sak är i alla fall att jag mår bättre idag//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...