torsdag 23 januari 2014

Satan i gatan!

Ikväll är jag så sjukt trött att jag skulle kunna somna direkt om jag lade huvudet på kudden, men jag tänkte minsann se "Djurinspektörerna" först på tv4  innan mina ögonlock stänger för ikväll.


Dagen har inneburit fullt ös på arbetet och fullt ös när man kommer hem också. Det tar på krafterna och särskilt när man  varit uppe före sex ett par dagar i rad. Sen är jag ju sådan så att jag somnar inte om även om jag har en halvtimme kvar att sova. Har jag liksom vaknat så är det kört mer eller mindre.


Det ska bli så oerhört skönt imorgon när jag stämplar ut och brummar hemåt. Denna helg behöver jag mer än någonsin känns det som.


Ha en härlig kväll//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...