måndag 6 januari 2014

Det tar sig...


Det tar sig sa pyromanen. Idag ställde jag mig med glädje på vågen när jag såg resultatet. Sakta, men säkert går det nedåt! Endast 9,5 kg kvar till mållinjen. Woop woop! Jag är taggad till tusen faktiskt och jag började ju till och med innan nyår med "nyttiga" livet. Nu verkar ju varenda kotte ha viktnedgång som nyårslöfte och vad jag har hört av vänner är det trångt på gymmen runtom i vårt avlånga land, men den trängseln avtar nog framåt februari. 

Mycket handlar om planering! Skippar jag en måltid får jag lida för det för sen är jag liksom som om jag blir omättlig. Ska jag dricka vin så planerar jag in det och tar en längre promenad och kanske väljer nyttigare alternativ till lunch. 

Beach 2014 Here I come//Tess

2 kommentarer:

  1. Vill du ha bikinikropp? Enkelt. Ta på dig en bikini! ;-) Du är jätteduktig tycker jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smart idé! Nja bikini kommer jag dock aldrig ta på mig tror jag ;)

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...