onsdag 22 januari 2014

Dagens måsten är nästan slut...


Idag är det den lediga dagen, men om den känns speciellt ledig det vet jag inte. Det har varit fullt ös sedan i morse då jag vaknade i princip. Besök hos läkare med mera, hämta loppisfynd, ringa diverse telefonsamtal och skriva ett antal x mejl. Jag vet att jag inte ska stressa, men det är lätt att komma tillbaks i gamla vanor fortare än vad man anar. 


Men vet ni vad nu har jag i princip bara ett måste kvar idag och det är ett möte klockan 18:00 ikväll så tills dess ska jag bara ta det lugnt nu. En härlig dusch har jag precis avslutat och Maja sover sött nu på sin "lunchvila" här hemma för även hon har ju en ledig dag idag. 

Over and Out//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...