torsdag 5 december 2013

Idag kommer Svenne...

Idag kommer stormen Sven på besök. Kan väl inte påstå att jag jublar över Svennes besök om jag ska vara ärlig eftersom jag har apt ikväll och måste bege mig ut. 

Hade tänkt imorgon då jag ska vara med på intervju att faktiskt ta tåget dit eftersom vägen till dit är krokig, smal och ett gäng med ständiga fartdårar samt tung trafik far på den. Men vad händer? Jo, krösatågen ställs in från och med lunchtid ungefär idag tills lördag förmiddag.

Jaja, vi får väl se hur Sven utvecklar sig. Klass 1 varning där jag bor nu. Får väl hoppas Svenne chillar och tar det lite lugnt med blåsandet...

2 kommentarer:

  1. Han å snön hade gärna fått hålla sig borta. Sambon e ledig imon så jag måste köra själv men vet inte om jag är så sugen i snökaos utan dubbar. Får väl ta bussen men tar ju tid.

    SvaraRadera
  2. Ja jag hade tänkt ta tåget till jobbet imorgon, men icke sa nicke! Inget tåg kommer!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...