tisdag 24 december 2013

God Jul!

God Jul på er alla!

Det blev jul i år också. Allt var färdigt igår på berget vid fyra-snåret sen har vi bara slappat och njutit av vad dagen hade att erbjuda.

En nyårslott vann vi på Bingolottos uppesittarkväll. Måste säga att jag gillade Ingvar Oldsberg i tvrutan i Bingolotto. Jag börjar nog bli gammal ;)

Helt plötsligt var det natten och helt plötsligt var det julaftonsmorgon. Nu ska jag snart ut till stallet med diverse godsaker. Hönsen får alltid lite extra på julafton liksom hästarna.

Sen väntar en dag med en massa härligt julfirande. Va rädda om er om ni ska ge er ut i trafiken och passa er för julsnapsen ;)

En riktigt God Jul önskar jag er alla

//Tess

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Vilken fin blogg du har. Här kommer jag att kika in för att läsa om vad du pysslar med om dagarna :-) Önskar dig och familjen en GOD JUL!
    Mvh
    Lisa (livets-virrvarr)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) Hoppas du hade en riktigt God Jul!

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...