fredag 20 december 2013

Äntligen!

Äntligen är man ledig ett antal x dagar. Sedan blir det i princip bara två dagars arbete och efter det är det dags för Maja att börja skolas in på förskolan. Så jag kommer ha en lugn tid framåt till mitten av januari nu.

Precis vad jag behöver om jag ska vara ärlig. Energi har det gått åt de senaste dagarna särskilt när man vaknar innan 05:00 två dagar i rad. Det tar både på humör och tålamod, men inatt tänker jag sova sju kvart i timmen!

Imorgon ska fina granen få komma in i stugan och tomtarna ska få titta fram, men jag tror inte jag kommer plocka fram alla om jag ska vara ärlig.

Dessutom tänker jag avverka en lång promenad imorgon så om det är någon som vill haka på är det bara att hojta. Jag är flexibel att gå när som helst i princip bara det är ljust ute. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...