måndag 18 november 2013

Paus några dagar!

Ibland behöver man koppla av så därför har det blivit några dagars paus från bloggen. Det har varit mycket nu de senaste dagarna så då får man prioriterar om en aning.

Fredagen blev helt galen, men bra till slut ändå. Jag har ju en förmåga fortfarande att stressa upp mig tyvärr, men jag jobbar på att bli bättre på att inte stressa upp mig.

Helgen har inneburit lite loppisbesök i Vaggeryd på Folkets hus. Det blev lite smått och gott där. Kul att se att det var så många som var där både köpare och säljare. Igår rymde jag och  Maja samt mina föräldrar till Dollarstore i Eksjö en sväng och shoppade. En rätt rolig affär som har det mesta mellan himmel och jord.

Maja har varit på ett strålande humör hela helgen och nu är det bara en massa bus hela tiden. För inte tala om hur hon kör sin bil - Maja är en blivande fartdåre! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...