tisdag 5 november 2013

På prärien


En vildhäst på prärien? Nä bara Flinga Fjant som försöker intaga årets sista gröna grässtrån. Vad händer på berget? Inte så mycket! Har tagit en promenad med grannen och pratat om allt mellan himmel och jord. Skönt att komma ut en sväng och få frisk luft!

Jag håller på att rensa min garderob. Behöver jag tala om hur tråkigt det är på en skala 1-10? Egentligen borde jag rensa ut massor, men så har man vissa favoritplagg som är så svåra att göra sig av med. Liksom en del kläder som man ska ha när man blir smal...igen? 

Har ni också sådana plagg som ni sparar bara för att det kan ju vara bra att ha när man når målvikten? Har även en massa mamma-kläder kvar trots jag inte ska ha några fler barn. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...