torsdag 28 november 2013

Kyligt idag!

Idag var det lite "kallt" igen och säkert halt på en del vägar också. Jag njöt i alla fall i stora drag under min morgonpromenad. Idag blev det en hel timmes promenerande, men det är avkopplande att komma ut och röra på sig.

I övrigt så är det pyssel och plock i hemmet som gäller. Gardiner ska tvättas och andra ska upp så nog finns det allt att göra här på berget om man har inspiration. Ska även leta igenom julpyntet en del för jag är ute efter några julgranskulor som jag inte längre använder som är i blått. Tänkte att de skulle få följa med mig till arbetet och få vara med om lite kreativt skapande och julpyssel med barnen där. Bättre att de kommer till användning än ligger i en låda år efter år här hemma. 

Kan även meddela idag att jag lyssnar på julmusik i form av Änglarnas tid med Magnus Carlsson. Rekommenderas varmt!

Ha en härlig dag//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...