torsdag 31 oktober 2013

Bucketlist?


Ja, det är den stora frågan idag! Har du en bucket list? Det vill säga saker du ska göra innan du dör? I tv-serien "Solsidan" satt Alex och skrev ihop en. Jag skrev faktiskt ihop en för ett antal x år sedan, men vet inte om jag har modet att faktiskt lägga ut den här. 

Några saker är i alla fall avbockade, men ännu finns det många saker kvar att klara av innan det är dags att kasta in handduken. Vad har du som nummer ett på din lista om du har någon? På min står det faktiskt "åka till Island", men jag har inte hittat någon trevlig människa som vill haka på och själv åker jag inte! Helst en person som vill rida islandshäst också, för det är ett måste på den isländska öa!

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...