lördag 7 september 2013

Viktpepp!

Även om jag är nästan så perfekt att jag blir rädd för mig själv ibland, så kan jag göra saker som till exempel röra mig för lite eller äta lite för mycket gott. 

Veckans motion som varit har varit bra :) Jag har traskat ett antal mil faktiskt totalt insåg jag idag när jag hade promenerat med en vän. Göttigt! I alla fall så måste man sätta upp små söta och härliga mål längs vägen.

Jag har tänkt att tappa totalt 15 kilogram till.
Sen är jag nöjd och får väl jobba på att bli mer "fit".
På en 15-kg:s resa behöver man en och annan morot!

- 5 kg - Fotvårdsbesök (Glada fötter är bra att ha när man motionerar)
- 7,5 kg - Frisörbesök med färg och klipp (Älskar att bli ompysslad)
- 10 kg - Utekväll i glada vänners sällskap (Ja, tror inte ni slipper undan)
- 12,5 kg - Massage (Antar vid det här laget är kroppen mör och behöver knådas)
- 15 kg - Stor shopping (Här ska shoppas Odd Molly, Plain Vanilla mm)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...