måndag 23 september 2013

Veckans vägning!

Mål: -15 kg
Veckans viktnedgång: -1 kg
Kvar av mål: 13,3 kg

Det känns skönt idag! Veckans promenader och bättre kost har gett resultat. Det ökar motivationen, även om jag hade hiskeligt svårt att komma iväg på promenad ikväll. 

Det tog emot, men min hjärna snurrar av tankar nu. Jag erkänner! Jag mår inte bra! Sen ska ju alltid människor omkring snacka en massa dynga för man måste ju le konstant tjugofyra timmar om dygnet och vara trevlig jämt. Men är man inte pigg så orkar man kanske inte det dygnets alla timmar.

Sprang förresten på (minst) två älgar ikväll och en massa äckliga älgflugor åkte snålskjuts på mig dessutom. Måtte det blir lite minusgrader snart så älgflugorna går i ide eller dör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...