torsdag 19 september 2013

Linslusar!


Ja, jag är helt säker! Maja har ärvt det efter mig. Vi är båda två linslusar!
Maja smajlar så fort en kamera dyker upp i närheten. Så man får ett och annat gott skratt ibland. Jag var väl likadan när jag var liten och är fortfarande en hyfsad linslus!

Snart är "Lilla" linslusen i alla fall 11 månader. Tiden rusar fram. Hon växer så det knakar. Inte klokt snart har till och med ett år passerat. Tjoflöjt liksom! Fast jag ser fram emot allt som väntar. Skapa mysiga traditioner för givetvis flödar idéer som att tillverka roliga julkalendrar, pepparkaksbak där man faktiskt garnerar pepparkakorna med glasyr, åka pulka och dricka chokladmjölk med mera...

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...