lördag 21 september 2013

Fullt ös - medvetslös!

Det är bara att inse att tiden rusar fram! Igår kväll fick man brumma iväg för att införskaffa present och idag blev det att brumma iväg och införskaffa bland annat barnvaktsfjäsk eftersom det inte fanns det vi hade tänkt igår när vi var och handlade.

Nu kan jag dock andas ut. Morgonpromenad är avklarad, tvätten är tvättad, veckans handling är avklarad, kontanter är uttagna till morgondagens bagagelucke-loppis, lunchen står och gottar sig i ugnen.

Nu ska jag ägna resten av dagen att andas och koppla av. Eller jag ska leta reda på tre grimmor som Bella gnuggat av sig senaste veckan sen ska jag njuta..En promenad till ska avverkas och sedan ska jag ta en så jädra skön dusch, målar naglarna och fixa till mig. Kvällens outfit är dock inte bestämd än...

//Tess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...