lördag 10 augusti 2013

Klubbad säl!

Jag har varit på gränsen till otrevlig idag eftersom min skönhetssömn inte blev tillräcklig. För igår var det nämligen 50-60 tals kväll i Malmbäck. Årets stora happening! Och jag hade lovat att hjälpa till!

Sagt och gjort! På med fina klänningen, spackel och hårband! Sedan stod jag och några härliga människor och skötte serveringen. Jag lovar att jag idag inte vill se en hamburgare eller korv. Tror inte jag kommer  vara sugen på grillat närmsta veckan!

Men det var sjukt roligt med massor av trevliga människor och en massa vackra bilar i alla former och modeller.

Väl hemma gick det ju inte att koppla av förrän efter 00-snåret och vid kvart över fem vaknade jag och intog frukost för att sedan bege mig till Skillingaryd. 

Därefter blev det loppis i Hånger :) Så där gjordes en del roliga fynd! Känner att det blivit några timmars för lite sömn och jag anar det nästan så att man kan säga att jag känner mig som en klubbad säl!

Over and out//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...