fredag 9 augusti 2013

Klackarna i taket!

Ikväll är det 50 - 60 tals kväll i Malmbäck mellan kl: 19:00 - 23:00. Jag lovade i ett svagt ögonblick att hjälpa till så jag ska befinna mig där ikväll. Det är tredje året detta pågår. En mycket trevlig kväll brukar det bli!

Många härliga åk kommer och visar upp sig. Så det ser man klart fram emot. Kvällens outfit är redo så nu återstår en rejäl dusch och sedan ska man spackla sig och göra håret fint a la 50-60tals stuk. Får väl se om jag reder ut det då mitt tålamod har blivit en gnutta sämre...



Ha en härlig kväll allesammans för det ska jag ha!!! //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...