lördag 17 augusti 2013

Idag är ingen vanlig dag...

Idag är det min födelsedag! Fast det är nog lite överreklamerat det här med att fylla år. I alla fall har smörgåstårta intagits liksom vanlig prinsesstårta så behöver jag säga annat än att jag är mätt? Och det finns liksom mer tårta kvar. Det jag behöver nu är en rejäl promenad och njuta av att det är uppehåll ute nu!




Eftersom jag har haft en hel del nederbörd på min dag så har jag surfat runt på nätet och hittat saker man knappt kan vara utan. Bland annat en muffinsform som man kan gömma överraskningar i. En smetfördelare ska jag helt säkert införskaffa mig! Liksom isbollar som kan bli en ganska kul upplevelse i bålskålen.


2 kommentarer:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...