måndag 8 juli 2013

God morgon sommaren!

 
Så underbart! Det känns som om sommaren äntligen har hittat hit. Och jag suger i mig varje solstråle som strålar på mig. Här ska laddas energi och D-vitamin.

Vad händer annars på berget? Det hamras och spikas. Idag ska jag leta upp färgburkar och gå loss med målarpenslen. Har en del mindre projekt och en del större projekt som skall få färg. Bland annat en liten gunghäst som införskaffades på auktionen förra helgen.

Och jag hoppas på att få en del tid att läsa alla böcker som väntar ivrigt på att få läsas bland annat Kate Mortons senaste "En välbevarad hemlighet". Hoppas att den är lika bra som tidigare böcker!

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...