måndag 3 juni 2013

Veckans vägning!

Startvikt 1/1 2013 - 20 kilo ska väck!





Januari -3,8 kg
Februari -2,4 kg

Mars -3,3 kg
April -4 kg


6/5 -0,5kg
13/5 -0,5 kg
20/5 -0 kg
27/5 -0,5 kg

3/6 -0 kg

Totalt viktnedgång: -15 kg
Kvar till målet är: 5 kg
 
 
Det går trögt! Det står helt enkelt still, men jag vet ju varför. Det är helt enkelt för mycket på schemat nu så jag känner att jag stressar too much och då sköter jag inte kosten så bra heller. Sover för lite och så vidare! Så nu får det bli skärpning! Det blev i alla fall en rejäl promenad idag så det känns som en bra start på veckan!
 
Spark i baken på mig själv//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...