fredag 28 juni 2013

Underbart!!!


Tänk vad lite sol kan göra mig glad :) Dessutom blir det ena projektet klart idag så långt som det är tänkt tills det ska fortsätta efter semestern i alla fall. Så det får man nog allt ta och fira ikväll!


Vad händer annars? Ja, jag utsätter hjärnan för värsta hjärngympan. Dock är det inte Words in a pic som gäller längre för det klarade jag härligt nog av häromdagen till sista banan för min typ av telefon. Verkar variera rejält det där, men trehundra banor om man har en Iphone fem i alla fall.

Dessutom bör det snart vara time för Bodils kids att knäcka skalen. Får se om det blir något :) 

Imorgon blir det antagligen en tur till en auktion. Evigheter sedan jag var på auktion. Tror ärligt att jag var höggravid sist när jag var på en hederlig och vanlig auktion. Så nu är det verkligen på tiden minst sagt!!!

Ha en härlig fredag! //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...