söndag 30 juni 2013

Finns solen?





Ja, jag började faktiskt tvivla om solen fanns. Men så plötsligt en stund idag visade den sig. Så underbart skönt! Jag hade nästan planer på att erbjuda mig att arbeta gratis på kyrkogården i sommar för då brukar det bli olidligt hett när jag jobbat där särskilt om det var arbete planerat på någon skuggfri plats.

Det kanske finns hopp trots allt om en sommar. Jag hoppas på det i alla fall för nu lämnar vi snart juni-månad. Och jag vill verkligen ha en varm och skön juli-månad. Framåt väntar en massa mys och trevligheter. Jag vill päsa i solen och läsa en bra bok på min nya uteplats i min härliga gunga.

Over and out//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...