tisdag 14 maj 2013

Det rullar på...

 
Livet rullar på som vanligt. Tiotusen saker att göra om man vill och har lust. Idag har jag i alla fall gjort något som jag är stolt över. Det känns riktigt bra!

Saker som ska göras är bland annat vedhantering, trädgården ska pysslas om och jag borde dra igång och måla också. En hästhage till ska göras iordning också. I söndags började jag smått plantera och fixa i och utanför växthuset. Var ju nämligen på Blomsterlandet i lördags och handlade hem lite av varje. Lusten att odla börjar smått komma tillbaks!

Dessutom väntar lite andra upptåg som mitt hemliga projekt och även kanske en tur till Gekås. Det återstår och se om det blir Gekås. För blir det auktion i byhålan så ska jag gå på den tror jag allt.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...