fredag 5 april 2013

Så knäppt!

Ja, idag förutsätts det i många fall att man har Facebook. Insåg detta i samband med att jag startade applikationen Wrapp på min telefon. Blev så sur, även Spotify krånglade i början eftersom jag hade kopplat det till Facebook-kontot så jag fick typ göra om mitt konto. En del spel kan endast spelas via Facebook, givetvis den typ av spel som jag tycker om.

Diverse tävlingar förutsätter också att man har Facebook. Jag gillar ju att tävla och särskilt att vinna! Så jag hamnade tillbaks i Facebook-träsket idag. Sorgligt, men sant. 12 dagar utan Facebook blev det. Det hade hunnit hända en hel del på dessa dagar. En härlig fd kurskompis ska ha barn *Grattis på dig*, det gjorde mig riktigt glad att läsa. Någon annan har funnit en kärlek och någon annan ska flytta samt en massa annat. Tänk vad saker kan hända på några dagar och man är helt ovetandes om man inte har "Fejjan".

Facebook vann denna gång! Men man vet aldrig nästa gång...
Kanske vinner jag då ;)

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...