måndag 15 april 2013

Många tankar ikväll...

Ikväll är jag "gräsänka". Maja sussar gott i vaggan så då hinner man grubbla och fundera en hel del. Det hinner jag ju ganska mycket nu när jag är hemma och är föräldraledig. Det är mycket som är på gång här nu och det är nog helt enkelt bara nyttigt för mig. Jag behöver göra av med kreativiteten som puttrar därinne i mig. Det kommer kräva tid, engagemang och så vidare, men allt går om man bara vill! Det är mycket jag vill rent ut sagt massor allt från att lära känna nya människor, läsa en distanskurs, skaffa en häst och göra mig av med en massa dålig energi. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...