torsdag 18 april 2013

Det blåser en storm...

Full storm ute nu minst sagt! Soptunnan är väl på väg till grannstället snart. Själv är jag sjukt trött. Skulle behöva sova ett par timmar eller något, men jag satsar nog på sova kommande natt istället för lägga mig nu på sofflocket. Idag har jag och Maja varit på "Barnrytmik". Väldigt trevligt för vi var många idag på plats. Alltid kul att träffa folk! Känner ju mig som en smått eremit här på berget. Ingen vågar la åka till "Kastrullhäxan" på berget ;)

I övrigt så fick jag paket idag. Nu har jag mina icepjucks till nästa vinter. Jag är redo! Trodde nästan jag skulle få användning av dem redan nu, men tack och lov hittade våren äntligen hit!

Så nu får jag påbörja vårpysslandet i trädgården. Har några härliga idéer även i trädgården. Tusen projekt i mitt huvud som pågår. Som sagt det blir bra när det är klart. //Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...