fredag 12 april 2013

Fredag *Wiiiii*

Det är fredag igen *Wiiii* Så himla skönt! Inga vilda planer inplanerad här, men det får väl bli ett försök till fredagsmys i alla fall.  Men vad vi ska ha för fredagsmys, det vet jag inte än :)

Jag började ju fredagen med ett besök hos tandläkaren, men jag blev inte fattigare ;) Deras betalterminal fungerade ej så jag får betala nästa vecka när jag ändå ska förbi. Jag skäms nästan idag för jag somnade i princip i tandläkarstolen, men gapade hela tiden i alla fall. Snacka om att vara trött!

Fnular på att försöka komma iväg och sola en sväng. Känns som man behöver det denna regniga/snöiga dag.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...