måndag 8 april 2013

Ett år sedan...

Idag är det år sedan jag var i Kolmårdens varghägn med min mamma som fick denna upplevelse i födelsedagspresent. Jag som hade planer på att uppleva detta fler gånger, men det sket sig rent ut sagt i och med händelsen i somras då en djurskötare avled i ett av hägnen. Jag är i alla fall glad och tacksam att jag hann att göra ett besök där innan verksamheten lades ned.

Vargen som är ett så hett ämne nu. Jag har egentligen hur mycket som helst att skriva om i detta ämne. Min ståndpunkt är fortfarande hellre en varg i skogen än ett jäkla vindkraftverk! Dessutom tycker jag INTE om SGT-människor.

//Tess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...