söndag 28 april 2013

Dagens..

Humör: Hyfsat bra trots Elektras frånvaro (En del saker som sker väger upp det)

Form: Förkyld fortfarande (Känner mig dock mycket så mycket bättre)

Måste: Måste faktiskt ingenting! (Jag är den jag är och jag gör fanken jag vill. Orkar inte engagera mig i en massa drama och skit som pågår omkring.)

Bästa: Det händer saker och då stormtrivs jag. (Jag gillar att se när saker går framåt särskilt när det är en av mina drömmar som är på gång att slå in!)

Sämsta: Tomrummet efter Elektra...(Undra när man slutar liksom tänka vart är Elektra, liksom tittar sig omkring innan tanken når en)

Vill: Vill tala om för någon ett sanningens ord (Men det är säkert hundra gånger bättre att hålla mun.) Vill ha en ridbar kuse (Alla intressanta pållar står ju för fanken i Norrland typ!)

Är: Inte trött (I hjärnan susar det runt en massa mått och idéer runt i huvudet. Hoppas att jag kan diskutera det under promenad i veckan.)

Gjort: Promenerat totalt två timmar, men jag njuter av vårsolen...(Även shoppat och varit ute och spanat efter inspiration.)

Älskar: Livet och en massa annat! (Familjen, Djuren, Solen, Våren m.m)

Hatar: Hat må vara ett starkt ord och det krävs mycket för att jag ska hata någon, men jag hatar faktiskt någon. (I övrigt hatar jag nog fästingar också...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...