måndag 11 mars 2013

Veckans vägning

Startvikt 1/1 2013 - 20 kilo ska väck!

7,1 -2,3 kg
14/1 -0,9 kg
21/1 -0,6 kg
28/1 -0,0 kg
4/2 -0,6 kg
11/2 -0,2 kg
18/2 - 0,4 kg
25/2 - 1,2 kilo
4/3 -1,0 kg
11/3 -1,0 kg

Totalt viktnedgång -8,2 kilo
Kvar till målet är alltså 11,8 kilo




Jag är faktiskt förvånad. I tre veckor har jag gått ned minst ett kilogram i veckan. Det känns underbart! Är glad att jag fann appen till min mobil. Den gör susen! Man har ju alltid med sig mobilen och det är lättnavigerat att fylla i vad man äter och så vidare. Kanon att kunna scanna in streck-koderna på maten också! Det underlättar massor! Nu är det en ny vecka och nya tag. Jag har gått ned snart hälften och det på tre månader. Känns så helt jädrans amazing!!! //Tess

3 kommentarer:

  1. Vad härligt! Vet ju att du vantrivts det sista halvåret!

    SvaraRadera
  2. Heja, heja!
    Bra jobbbat! å vad jag längtar tills jag kan dra igång mitt viktminskningsprojekt ... snart så ...!
    Vad är det för App du använder?
    Sitter vid datorn så nu kan jag kommentera. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Shapeup heter appen :) Kanon när man kan scanna in en hel del livsmedel! Det underlättar och är bra när man står och velar om man ska ta ett kex och kan kolla direkt hur många hiskeliga kalorier det innehåller!

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...