tisdag 5 mars 2013

Skönt!

Nu har jag spenderat en lång stund med "bästa" vännen. Det är så skönt efteråt och det gör underverk för min rygg också. Sen bränner det ju även en hel del kalorier också ;) Mör och härlig är man i kroppen nu!

Så vad har hänt annars i mitt liv idag? Fick en present av sambon i form av dvdn "Breaking Dawn part 2". Så snällt! Kom ju aldrig iväg och såg den på bio.

Har även rensat ut bland kläder och annat i skåp och garderober. Finns mer saker jag skulle behöva rensa ut tror jag bestämt och det är så kallade energitjuvar. Finns en och annan i min närhet. Kan ju alltid hoppas att de får hiskeliga liktornar som gnager ont när skorna åker på liksom varbölder som känns när man sitter. Ja, man kan ju få drömma om det i alla fall!

Nu blir det att krama kudden här!

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...