måndag 4 mars 2013

Mmm...

Mmm...nu är det mycket som är på gång. Men jag gillar ju när det händer saker så jag stormtrivs helt enkelt nu. Idag lättade dessutom en stor tung sten också. Det känns så mycket bättre nu!

Det kommer bli fullt ös hela denna veckan! Får jag bara mina promenader så kommer det bli kanon. Promenaderna är rena rama terapin och på tal om promenader så har jag antagligen blivit en älgmagnet. Ser älgar i princip varje promenad nu. Verkar vara gott om älg i år som sagt.

Nu blir det snart sängen och krama kudden. Ska dock läsa en stund också. Det är också en sorts terapi för ett rastlös psyke. Nora Roberts böcker är rena rama medicinen.

Kram//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...