söndag 10 mars 2013

Min hjärna är understimulerad!!!

Jag blir snart galen och jag inser faktiskt varför. Min hjärna är antagligen understimulerad. Innan har jag både arbetat och pluggat. Varit med i ett råd och en kommitte. Dessutom läst hur mycket skönlitteratur som helst både på engelska och svenska.

Jag gör ingenting av detta längre. Läser lite, men inte alls i den utsträckning som tidigare. Jag tror min hjärna är i chock. Den stimulans som den får nuförtiden är i princip spel på Facebook som Candy Crush. Inte undra på att jag är rastlös så det står härliga till.

Jag måste finna en utmaning för hjärnan snart. Annars hoppar jag i sketåa!

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...