fredag 8 mars 2013

Känslan - Nästan som att bli hög!

Jag tror nästan att jag har upplevt känslan att bli hög idag. Inte för att jag någonsin har varit hög, men lite av en euphoria-känsla! Jag kom nämligen i ett par gamla jeans idag. Vet att jag provade dom för ett tag sen och knappt fick dom över rumpan liksom. Så nu kan jag gå i annat än mysbyxor. Bara det liksom!

Idag har jag varit en sväng i Eksjö. Lämnat in den bärbara samt en av min brors datorer till Datordoktorn där. Vår bärbara har mått lite knasigt efter virusattacken.

Så nu väntar jag på att Maja ska vakna till sen blir det ett race ut i solen med barnvagnen. Ska avreagera mig med motion på grund av en del knäppa människor. En del borde inse när man ska vara tyst särskilt om man har egna fläckar på sin sol. Men en del vill ju vara sådär äckligt präktiga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...