torsdag 21 mars 2013

Jag behöver!

Det finns alltid något man behöver!
Jag behöver följande:
 
 
1. Nya mysbyxor - Mysbyxorna har blivit en aning stora!
2. Ny vårjacka - Känns som jag kan kosta på mig en ny en!
3. Nya vänner - Känns som jag är eremit numera.
 
4. Vår - Bort med snön och fram med våren nu!
5. En ridbar häst - Det finns många spännande annonser ute nu!
6. Ett lusthus - Om det ska vara så härligt kyligt så behövs ett sådant.
 
7. Pengar - Kan man nog aldrig få mycket av!
8. Ett frisörbesök - Håret står att hålla och en massa utväxt.
9. Sol - Vem behöver inte d-vitamin!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...