onsdag 13 februari 2013

Veckans vägning

Startvikt 1/1 2013 - 20 kilo ska väck!

7,1 -2,3 kg
14/1 -0,9 kg
21/1 -0,6 kg
28/1 -0,0 kg
4/2 -0,6 kg
11/2 -0,2 kg

Totalt viktnedgång -4,6 kilo
Kvar till målet är alltså 15,4 kilo


Glömsk och virrig som jag är har jag inte rapporterat måndagens vägning. Det går trögt, men sanningen är den att torsdagens fall skadade knäet. Och knäet ser fortfarande inte vackert ut. Det känns av ibland så då får man ta det lite försiktigt. I alla fall sköter jag min kost bra, det är ju alltid något.
Dock blev det ju en semla igår, men det är ju lag att äta semlor på fettisdagen!


Det är skönt att det går nedåt för det är ju en positv trend att det inte går uppåt i alla fall. Man blir ju bara mer taggad så länge det går åt det hållet och snart är det ljusare om kvällarna och då ska det promeneras som om någon jagar mig blåslampa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...