onsdag 20 februari 2013

Jag njuter!!!

Idag njuter jag för fulla drag. Fick en glädjande nyhet så nu kan jag sova gott om nätterna. Skadeglädjen är stor i detta fall när det inte blev som denna person önskade. Som sagt en del människor ser jag helst att de inte får mer plats vad de redan har.

I alla fall så blev Maja godkänd hos bvc idag. Om en månad är det dags för ett besök igen och då är det vaccination igen. Inte alls kul tycker säkert Maja.

För min egen del har jag varit grym idag. Nästan en timme med bästa vännen idag. Det känns i både rumpa och vader, men hej och hå vad man förbränner kalorier. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...