fredag 15 februari 2013

Fredagskvällen är här!

En lugn fredagskväll i hemmet har vi här på berget. Det behövs emellanåt även om det börjar att krypa i mig smått av rastlöshet. Idag har jag kollat inför bokrean och fann några intressanta böcker, dock inte så många som jag brukar, men det är ju bara bra för plånboken.

Några barnböcker och några romaner till mig samt någon kokbok. Så bokhyllorna mina lär bli några böcker rikare i alla fall. Ska även ta en titt på cdon som också hade bokrea. Kanske kan man hitta något kul även där.

Jag har faktiskt sänkt mig så lågt att jag beställt Max-böcker till Maja. Vet ju att de är populära hos barn dock inte av mig, men vad gör man inte för de små liven.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...