söndag 6 januari 2013

Söndagen är snart slut...

Tiden rusar förbi...Söndagen är snart slut och ångesten  
kommer smygandes. Jag avskyr nämligen vardagarna numera. 

Inte någon jobbångest, men föräldraledighets-ångest. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle sakna att arbeta så pass som jag gör. Blir liksom skogstokig av att vara hemma. Jag tänkte i somras när semestern var slut att åh vad skönt det skulle bli att vara ledig länge sen, men icke sa nicke. Jag klättrar på väggarna, försöker komma på någon ny hobby. Det positiva är att det finns massor av tid att promenera i alla fall och Maja stormtrivs att ligga i vagnen (Obs så länge vagnen rör på sig), men det är ju bara bra för då får jag motion. Imorgon är det dags för årets första vägning, ska bli spännande och se vad resultatet blir av en veckas bra kost och motion.

Over and out/Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...