måndag 28 januari 2013

Det snurrar!

Det snurrar i huvudet på mig ikväll. Det är så många tankar som cirkulerar därinne i knoppen att det finns en viss risk att jag blir galen snart.

Jag vill så mycket, men står och stampar på ruta ett hela tiden känns det som. Jag åstadkommer ingenting med mitt liv. Jag har ju egentligen hur många idéer som helst, men detta med att skrida till verket, då tar det stopp. Förnuftet i mig säger liksom "App app, vänta lite här nu och tänk efter". 

Ibland önskar jag att jag vore en aning mindre snusförnuftig och vågade slänga mig ut i det okända, men inte Tess inte utan hon föredrar att ha båda fötterna stadigt på mark-ytan. Hmpf...Blir så trött ibland på mig själv. Det är väl dags vid 31 års ålder att leva lite mer och följa lite drömmar...

Over and Out//Tess

2 kommentarer:

  1. Å vad nyfiken jag blir på vad du drömmer om och längtar efter ... fast du har åstadkommit något helt enormt stort, en av de största sakerna du kommer göra någonsin i ditt liv, du har ju just blivit mamma! därmed inte sagt att man ska stagnera och inte hitta på nya saker... men du ska inte känna att du står och stampar och inte gör nåt, tycker jag. ;) har slagit på datorn en stund så nu kan jag kommentera hos dig igen! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns mycket jag drömmer om :) Hoppas allt är bra med dig!

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...