tisdag 1 januari 2013

Årets första dag...

God fortsättning på er alla! 1/1 2013 idag då med andra ord. Vi höll oss hemma igår på nyårsaftonens kväll för Maja är lite snorig och vi var rätt trötta också för igår var det besök efter besök här. Kaffebryggaren gick på högvarv! Dock mycket trevligt att få träffa lite trevliga människor. Vid tolvslaget syntes och hördes det en hel del raketer här i omgivningen. Vi bor ju så högt så härifrån kan man se en hel del.

Nu har jag vägt in mig inför mitt nyttiga liv. Skall bli oerhört spännande och se vad vågen visar om en vecka. Har i alla fall inte gått upp alla kilon som jag hade när jag vägde som mest när jag var "ogravid". Dagen i ära så blir det falsk fläskfilé till lunch och därefter tänker jag och Elektra ta en rejäl promenad. Sen får vi se vad som händer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...