lördag 15 december 2012

Kvällsmys

Idag har vi varit hemma hela dagen för det har varit busväder stor del av dagen. Kom dock inte så mycket snö som det var sagt i alla fall, vilket var skönt för jag tycker det är lagom med den mängd som är. Nu har vi haft kvällsmys här på berget. Varma smörgås och filmkväll. Nu har vi sett filmen "Cockpit". Trodde den skulle vara bättre, men den dög en kväll som denna. Jag har nog blivit sjukt kräsen när det gäller filmer numera. Skräckfilmer skrämmer mig inte längre så sådana kan jag inte se utan att bli besviken. Det som går hem bäst hos mig är nog trots allt "Feel good filmer". Får nog rota ihop gamla samlingen och se till exempel "Medan du sov" med Sandra Bullock. Nu är det snart dags att krypa till kojs. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...