söndag 2 december 2012

Första advent

Tänk att det redan är första advent. Mysigt är det i alla fall eftersom det kommit lite snö. Nu håller vi tummarna för en vit jul också. Idag ska jag fixa det sista adventsmyset är tanken. Hann inte riktigt med allt igår, men vad gör det om hundra år? Maja fick present igår av vänner till oss i form av en jättesöt pyjamas och strumpor. Trevligt med besök för då fick jag paus i städningen ;) Igår gjorde även Maja premiärbesök på Ica Kvantum för första gången i sitt liv. Det  var så lite folk när vi var uppe i Nässjö igårkväll och det kyligt så jag ville inte sitta kvar i bilen. Dock tog babyskyddet upp nästan hela vagnen...

Smhi lovar vackert, men kyligt väder idag så det får nog bli en promenad idag också. Igår var vi ute och hög adventsgran som nu lyser vacker där ute. Ska bara justera några lampor på den sen är den perfekt. Eventuellt ska mina föräldrar komma hit idag. Kanske blir det en tur till Dollarstore och förhoppningsvis ska jag färga håret också. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...