torsdag 13 december 2012

Att vara liten!

Tänk om man ändå vore barn :) Det verkar som om man kan skratta åt precis allt då. Titta bara på Maja! Så här glad ser hon ut när hon tittar på mig. Visst vet jag att jag inte ser klok ut, men snacka om att skratta stort åt mig.

Idag har vi i alla fall soffmys och jag har köpt säsong ett av "Once Upon A Time". Missade så många avsnitt så jag tänkte att det var lika bra att investera i serien än att kolla via nätet. Vi hann även att avverka en trevlig promenad och så fann jag en trevlig överraskning i brevlådan från Friskies i form av kattleksaker.

Nu är det snart dags att krypa till kojs och drömma söta drömmar. Natten till idag drömde jag att jag åt choklad, vilket jag inte tål så när jag vaknade var jag helt hundra på att jag skulle få världens magknip. Fick aldrig något magknip så jag hade nog inte ätit någon toblerone ;)

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...