söndag 25 november 2012

Vips...Så var helgen slut!

Vart tog helgen vägen? Igår blev det storstädning av sovrummet från golv till tak. Sedan blev det promenad i det vackra vädret och därefter bar det av på julmarknad. Skönt att komma hemifrån lite och jag inhandlade två söta tomtar som ni ser på bilden intill. Efter julmarknaden smet jag och min sambo iväg och intog en god och trevlig middag ute på restaurang. Idag blev det Majas rum samt mitt arbetsrum/bibliotek eller vad man nu skall kalla det som fick utsättas för storstädning. Skönt att damma av precis allt och verkligen göra det grundligt. Insåg att böcker är ingen bristvara i detta hem i alla fall. Vi fick även ett trevligt besök och Maja fick ursöta kläder. Så kul att träffa lite människor också :) Nu ikväll har det blivit bebisbad och lite soffmys framför tv-apparaten. Imorgon väntar besök hos frissan vilket är välbehövligt för min del. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...