onsdag 31 oktober 2012

Onsdag...

Idag krävs min fulla uppmärksamhet av den lilla bestämda damen Maja. Det känns som jag befinner mig till stor del parkerad i soffan och agerar mjölkesko typ. Förresten så fann jag en gammal klänning som jag hade när jag var liten. Fick den av några som mina föräldrar kände som hade varit i Saudiarabien. Kul att man har något sparat. Får väl se om en styck Maja kan få plats i den framåt. Dessutom kom paketet från Nelly Kids idag med en massa fint som jag  beställde häromdagen. Har ju presentkort där så det är bäst att shoppa lite. Nu inväntar vi bara att människan från Bvc ska dyka upp i eftermiddag. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...