torsdag 11 oktober 2012

Denna väntan...

Ja, jag blir nog tokig snart. Idag är det en sån där dag när allt känns galet ungefär. Inget blir som det är tänkt, mycket beror säkert på att min nattsömn inte blev så bra för jag kände av i ryggen av gårdagens städning. Får med andra ord blir lite lugnare tempo idag. Positivt nog strålar i alla fall solen idag. Får se vad jag ska ägna denna dag till. Funderar på att tröstshoppa hem "Vampire Diaries säsong 3" och kanske även handla hem några julklappar. Lär väl bli fullt ös när Kotten väl bestämmer sig för att anlända. I värsta fall dröjer det till 24 Oktober och då är det bara två månader kvar till julafton. //Tess

4 kommentarer:

  1. Du om du kommer på hur man skrämmer ut de där små får du gärna dela med dig av infon för nu är jag apless på att inte kunna röra mig :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lovar att jag kommer meddela dig om jag finner lösningen!

      Radera
  2. Njut av lugnet säger jag bara. Sen e du låst ett tag framåt. Knappt man kan gå på toa, skrattar. Å sova känns det inte som man gör.
    Men dom e ju värda det. Å det blir ju bättre hoppas jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast jag hoppas mest på bli av med foglossningen. Tror jag kommer må så mycket bättre då även om Kotten håller mig vaken och igång :)

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...