tisdag 9 oktober 2012

Bf idag...

Idag är det bf, men ingen Kotte som gjort antydan till att anlända än så länge, men det är ju ett antal x timmar kvar av denna tisdag. Positivt nog har jag i alla fall fått sova rejält de två sista nätterna och då mår man genast mycket bättre i både kropp och knopp. Har ju fått ett vräkningsdatum i form av den 24 Oktober om inte Kotten kommer ut frivilligt innan dess.

Är dock lite nervös för imorgon har sambon tid inbokat hos ögonläkaren. Fattas ju bara att det drar igång då, men jag sa att jag hänger med till sjukhuset under den tid för jag vill inte sitta själv här hemma och oroa mig. Även om det är på fel sjukhus så finns det ju en förlossning där i alla fall. //Tess

2 kommentarer:

  1. Åhå, livsfarligt att ramla in på en blogg med det här som första inlägg man ser. ;)
    Nåja, jag var väl lite förvarnad, hittade hit via Buke (Klockmalva).

    Vad skönt att du fått/kan sova som folk. Du kommer behöva alla krafter. :-) Det är häftigt att föda barn, jag hoppas du får uppleva det snart. Oroa dig inte för sambons tid hos läkaren, oftast tar det lite tid innan det är action på riktigt, så han hinner (nog) med. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns bättre idag i alla fall. Mer accepterat att man gått över tiden :)

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...