söndag 2 september 2012

Pyssel och plock

Nu börjar det likna något i Kottens rum. Har googlat runt nu och funnit massor med inspiration så nu är jag full av idéer. Så här ser i alla fall skötbordshörnan ut nu, dock lite halvskumt för jag glömde använda blixt. Än så länge är rummet ganska tomt, men det viktigaste finns på plats i alla fall. I dagarna nu ska jag eventuellt släpa hem min gamla vagga från föräldrahemmet och göra iordning den för vad jag minns så är den verkligen rosa, men med lite vit färg och någon söt målad figur på så passar det säkert in. Ja det är bara att konstatera att den vita period försvinner nog aldrig ur mitt liv nu. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...